Блогът харесва ли Ви?

сряда, 4 януари 2012 г.

Моите впечетления

Първата книга на Толкин, която прочетох беше Хобит. Тогава бях пети клас. Не исках много да я чета, защото досега никога не бях чела фентъзи, а пък не обичах да чета. Започнах и толкова много ми хареса, че я прочетох за доста кратко време. Дори и на седемгодишната ми братовчедка много и хареса и четях всеки ден докато не ме заболеше гърлото. Бях много и впечетлена от случката, когато трите трола хванаха Билбо и джуджетата. Благодарение на тази книга обикнах четенето. След Хобит дойде ред на Властелинът на пръстените. Тази книга направо ме грабна. Всяка вечер стоях до късно за да я чета. Стана ми мъчно щом я прочетох. Любимият герой е Леголас Зеленолист от Северен Мраколес. Любимата ми част е Задругата на пръстена.
Споделете и вашите впечетления!

3 коментара:

  1. Аз първо гледах трилогията филмирана. След това подарих на приятел книгата, взех я на заем да я прочета и забравих да я върна. Сигурно съм чела Властелина 5 пъти и всеки път я чета с огромно удоволствие, толкова е богата книгата, че всеки прочит е различно преживяване, само любовта към любимия ми герой - Гандалф, остава неизменна. Много ме радват загадъчните му изказвания и сприхавия му нрав. Е, и това, че е надви Саруман, естествено. Актьорът, който изпълнява ролята му ми се вижда подходящ за нея - с този блясък в очите!

    Предавам щафетата на Ралица Методиева за следващ коментар! ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Прочетох Властелина на пръстените, когато бях на 20 години, студентка четвърти курс. Зте части ми бяха осигурени от един приятел, който после стана и мой съпруг. :))

    ОтговорИзтриване
  3. Иначе самата Книга Властелина на пръстените, също ми стана любима, и малко съжалявах дори, че не съм я прочела, когато съм била по-малка, радвам се, че Дафи я прочете в подходяща възраст. Любимия ми герой е Фродо, въпреки че смятам, че във филма е актьора е слаб да изиграе истинския Фродо, който съм си представяла, когато четях книгата.

    ОтговорИзтриване